Singapore

8 november 2016 - Singapore, Singapore

Na een perfecte reis goed aangekomen in Singapore. Het Marina Bay Sands is de absolute blikvanger en een verblijf hier is eigenlijk volledig over de top: met een infinity Pool op het dak zodat je zwemt met zicht op het city centre......toch ook waanzinnig gaaf.
Vandaag een groot deel van de dag met Annemarie op pad geweest. Gewandeld langs de East Coast, vervolgens geluncht in China Town. 'sAvonds heerlijk gegeten bij Annemarie en Ronald. Wat hebben ze een fantastische plek daar. Ik lees dat in Nederland de eerste sneeuw gevallen is. Wij waren dus precies op tijd weg! HIer maken we nog even een avondwandeling bij 26C. Morgen vertrek naar Brisbane, Australië.

1. Loes de Bruin:
    8 november 2016
    Ohhhh sounds all very well :-)). En geen papiertjes of id op de grond gooien in Singapor.....dan ben je sneller door geld heen dan je lief is. Daarbij is de overnachtingsprijs van je hotel peanuts.
    Have fun !!
  2. Christel Buis:
    11 november 2016
    .... en zo hopelijk mis je ook dat Trumpeter disaster en die vreselijke man met die vreselijke stem en zijn narcissistiese grootheidswanen steeds op het nieuws elk uur, elke dag..... je bent net op tijd weg van dat alles! Vooral geen TV aanzetten waar dan ook!