We gaan beginnen! 31-10 -2-11-2018

4 november 2018 - Mendoza, Argentinië

6.25 plaatselijke tijd geland in Buenos Aires na een perfecte reis. Het blijft lang vliegen 13,5 uur, maar dankzij de KLM en meer dan 300  gedisciplineerde mensen aan boord was het zeer goed te doen. Onvoorstelbaar hoe stil het was in de nacht. Zelfs de kleinste kinderen gaven geen kik. Top!

Na een dagje Buenos Aires direct doorgegaan naar Mendoza. De vele TV- camera's die bij de ingang van het vliegveld in Buenos Aires waren opgesteld waren helaas niet bedoeld om een BA-er te spotten, maar om verslag te doen van een grote staking van luchtvaartpersoneel. Arghhh. De borden zagen rood van de vakjes " cancelado". De vlucht naar Mendoza was echter alleen maar 3 uur vertraagd en zou, zo verzekerden ons diverse erg vriendelijke niet-stakende medewerkers, beslist vliegen. En inderdaad, het is gelukt! Voorlopig de laatste vlucht want de meeste kilometers gaan we vanaf nu per auto afleggen.

Had ik al gezegd dat het hier, in Mendoza, 32 graden is?

1. Loes de Bruin:
    Ik neem aan dat je niet probeert, ons jaloers te maken met die 32 graden. 😬😁😘
  2. Lydia:
    Lekker warm , genieten duszzz
  3. Christel:
    4 november 2018
    Laat maar komen, ben erg benieuwd naar jullie reisverslagen! Heerlijk een maandje er op uit, weg van de naderende winter!